A partir del mes de març entra en funcionament la primera fase de la integració tarifària del transport públic interurbà a totes les comarques gironines, impulsada per l’Autoritat Territorial de la Mobilitat de l’àrea de Girona (ATM Girona).
Aquesta incorporació permet que veïns i veïnes de Corçà, Casavells, Matajudaica i Cassà de Pelràs i visitants accedeixin plenament als avantatges del sistema tarifari integrat.
La integració tarifària suposa un pas endavant significatiu per a la mobilitat sostenible al municipi i ofereix millores molt notables per als usuaris del transport públic.
A partir d’ara, totes les persones que utilitzin les línies de bus interurbà podran viatjar amb els títols multiviatge integrats. Aquests permeten realitzar transbordaments entre diferents línies i operadors amb un únic títol i sense cap cost afegit dins del temps establert.
A més, s’amplia notablement el ventall de títols disponibles, amb opcions molt més econòmiques i avantatjoses que els bitllets senzills utilitzats fins ara:
- T-Jove, amb viatges il·limitats per a joves a un preu molt competitiu.
- T-16, gratuïta per als menors de 16 anys.
- Títols amb preus reduïts per a persones en situació d’atur.
- Bonificacions per a famílies monoparentals i nombroses.
- Diversos títols multiviatge, amb costos molt inferiors als bitllets simples actuals.
Per a més informació sobre les noves tarifes i els diferents títols disponibles, podeu consultar el web de l’ATM Girona: www.atmgirona.cat.
